… men jeg har enda ikke fÃÂ¥tt noe bekreftelse fra Telenor. Uansett sÃÂ¥ har jeg overvÃÂ¥ket linjene og det ser ut som at feilen er borte fra og med i gÃÂ¥r (lørdag) ettermiddag. HÃÂ¥per at det vedvarer!
NÃÂ¥r jeg fÃÂ¥r endelig bekreftelse fra Telenor legger jeg inn en kommentar pÃÂ¥ denne nyheten, men det ser som sagt greit ut nÃÂ¥ enn sÃÂ¥ lenge.
Telenor har innrømmet at de har hatt problemer med en sentral nettverksenhet og at denne skal byttes ut for ÃÂ¥ permanent løse problemene. NÃÂ¥r dette blir gjort, eller om det allerede er gjort vites ikke. Men uansett sÃÂ¥ skal eller har denne blitt byttet ut sÃÂ¥ da fÃÂ¥r vi hÃÂ¥pe problemene er over for denne gang 🙂